pEnGiKuT tEmPaTaN!!

Tuan tanah.

My photo
bersinggah di dunia yang sementara,meneruskan kehidupan yang masih berbaki,yep..thats me.

Oct 16, 2010

MacaM2 kEhIDuPaN !!!

Nukilan...


BERITA SENSASI..

seorang student perindu dilaporkan cedera parah dan terpakse di hantar ke klinik oleh pak guard yg bertugas.

berdasarkan laporan daripada saksi,mangsa dibelasah teman sebiliknya apabila tertumpahkan sup ke atas bajunya yg xse la mahal sgt.bju ak lg mahal kot.

pergaduhan terbabit telah menarik perhatian pengetua kolej dan mereka2 yg terlibat akan didakwa mengikut seksyen yang ak sndri pun ta taw(ak ta amek LAW ok!!)

haish!!ape pnye manusia la ni.psl bju pn na gdoh.siap kne g klinik tuh.

dasat!!nk gdo pon cri la point yg bgos cket such as muke dye x ensem ke,dye kco awek org ke,

x pon dye g curi boxer org..bru feeling na bantai..

adoi..plik2 je perangai.

da la rumet.da duk sebilik na dkt satu SEm da..stil gdo psl mende remeh.

haish.tgok rumet aku.besh je.even mostly dorg lg tue dari aku..

tp ak still ade kuase n bole perintah dorg.muahahaahaha..


D1C1 SPORT N RECREATION

haa..mnggu ni amat besh sbb ak join men futsal ngn dak2 klas aku.

aku da la ta rapat ngn dorg.so ble ade xtvti2 cmni secara ta lngsng dpt eratkn silaturrahim..
hua3.

paling ta bley bla lps men futsal ade acara kemuncak.

dak klas aku sorang neyh..SALAM namo eyh.

birthday dye aritu.so ktorg pkat rmai2 nk kne kn dye.

abes je futsal ktorg tarik dye ke tepi court.

cam taw2 je dye nak kne dajal berdesup dye lari.

hehe.tp x kemane la sprinter MANSUR ade sini.

x lme pastu dye benti(penat la tu)

ak pon ape lg bwk ar dye ke tmpt kejadian.

haha.lps tu mule la acara kejar2 smbil bling tepung dan telur.

memang putih la sume org.
ak yg elok2 da putih ni jd lg putih.

huihui.haha.bru igt na selitkn cket gmbr2 tp x upload lg daa..

yela  lgpn blog ak ni ta penah ade gmbr.cm lame gle..bosan je ye dok??



dan yee..study week kini sudah menjelma..study week suppose to be a week for study.

tpdengan bengang nye aku terpakse mengambil test golf dan jd volunteer as Caddy demi mendapat markah untuk subjek golf.

apekehe nye sume ini?DUDE.knape msti ko nk bwat mse stdy week?

ak bru plan nk cuti sakan kt umah.dala homesick gle babi tahap ar.babi pn x omsick cm aku.
aku je lbey2.

haha.na wat cne.ni la nmo eh idop jang.

xdo kono mongone eyh ekau ngn den*tetibe je merapu,hukhuk

ok la ok la.
ak na men CS jap.len kli bleh sambung taip.

nunyte.

No comments:

Post a Comment

kuku..