pEnGiKuT tEmPaTaN!!

Tuan tanah.

My photo
bersinggah di dunia yang sementara,meneruskan kehidupan yang masih berbaki,yep..thats me.

Nov 6, 2011

EH? GUA UP POST LAH.

Wassup yo..

lama jugak gua tak bukak blog nih,bersawang sudah..gua dah lama tawar hati nak main belog-belog nih,LECEH.Gua pun tak tahu mana datang rajin nak up post nih,haha.

Alang-alang dah tulis,gua cerita jelah apa yg patut,sekarang gua tgh cuti,dan hari ini raya haji,pergh..asal gua tak tido lg nih?Jangan kantoi semayang raya dah la.kihkihkih.

Owh ye.Gua sekarang nak masuk sem 4 Diploma Pengurusan Sukan.Result dah keluar dah,pointer gua dropped gila vavi tapi gua tarak heran sebab sudah mengagaknya pun.Biasalah usaha tak seberapa,takkan nak harap result gempak kan.

TAPI...gua still dapat offer amik fast track..terus sambung degree dan lps 2 tahun dush..gua keluar sebagai graduan..tapi malangnya..gua tolak offer tersebut atas alasan mahu mengekalkan status sbg student dalam jangka masa yg LAMA.

And kenapa lama?mostly people nak cepat habis belajar,nak kerja bagai,tapi aku lagi seronok berlama-lama kerna aku mahu menimba pengalaman,banyak ilmu yang masih mahu aku cari,haha,poyo kan ayat aku nih?Eh,bukan aku guna gua sbg kata ganti diri ke tadi?

Ahh! persetan kan semua itu. Chiao.

No comments:

Post a Comment

kuku..